Het was even zoeken, maar zoals ik inmiddels gewend ben aan het volwassenmensenbestaan, is er dan eindelijk het concept voor mijn blog: juist,
boeken, bier & bitterballen.

Drie dingen waar ik al een geruime tijd heel enthousiast over ben, maar tot nu toe heeft nog geen enkel bier- of bitterballenmerk me benaderd om hun producten te promoten en daar moet verandering in komen. Grapje, alhoewel gratis bitterballen altijd welkom zijn, laat dat duidelijk zijn.

Hoe dit alles zich vorm gaat geven daar komen jullie snel achter. Ik ben in ieder geval al vet goed bezig met mijn tekentablet en paint, zoals een echte blogger betaamt. In ieder geval voor nu:

Welkom_beer

 

 

Geef een reactie

